Email marketing za podjetnike

Tisti, ki imajo v poslu izkušnje, običajno pravijo, da ni težko dobiti dobre ideje ter narediti dobrega proizvoda ali ponuditi dobre storitve. Težava je vedno v trženju – vsako stvar je treba prodati, da imamo kaj od nje, to pa zahteva veliko stroškov in veliko dela na področju marketinga. Načinov, na katere lahko poskrbimo za promocijo, oglaševanje in pospeševanje prodaje, je precej, med temi pa je tudi email marketing za podjetnike, ki velja za izjemno učinkovitega, hkrati pa precej poceni.

Kako vam lahko pomaga email marketing?
Email marketing za podjetnike omogoča, da svoje proizvode ali storitve tržite preko elektronske pošte. Email marketing za podjetnike pravzaprav ni nič novega – gre za pošiljanje elektronskih vsebin naročnikom, torej za »reklamna« elektronska sporočila, ki jih vsi vsak dan prejemamo v svoj elektronski nabiralnik – včasih tudi brez, da bi si tega želeli. (Če želite svojim kupcem pošiljati email marketing za podjetnike, je v prvi vrsti pomembno, da ga nikoli ne pošiljate brez dovoljenja, saj pri nas to ni dovoljeno.)
Trženje preko elektronske pošte je odlično zato, ker je izjemno poceni, saj morate zgolj razposlati sporočila, pa že pridete naravnost do potencialnih kupcev, ki so se s tem, da so vam zaupali svoj elektronski naslov, sami opredelili za pripadnike vaše ciljne skupine. To pomeni, da se za razliko od drugih vrst marketinga email marketing za podjetnike osredotoča zgolj na tiste, ki so za vaše proizvode ali storitve sami že priznali interes, dosežete pa jih kar na njihovem elektronskem naslovu, torej v pisarni ali kar na domu.
Kakšen naj bo email marketing za podjetnike?
V prvi vrsti velja, da mora biti email marketing za podjetnike enostaven, torej je potrebno uporabljati dober sistem za razpošiljanje in njegovo statistiko, za prejemnike pa mora biti zanimiv. Zagotoviti si je namreč treba, da se sporočila odpirajo in berejo, da se klika na povezave v njih, da prihaja do nakupov. Pomembna je torej tudi vsebina, ki mora ponujati kaj več kot zgolj izdelke in cene ter se mora zanašati tudi na oblikovno rzanimivost.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *